2014. augusztus 19., kedd

Díjak

Let me be controll blogverseny! 

Köszönöm szépen Cintia T.-nek,  és a  Secrets of Empire című blog szerzőinek! Higgyétek el, ahogy megláttam úgy ugrándoztam, mint egy kenguru. Igen, talán ez a legjobb metafora rá :D
Köszönöm :)

Szabályok:
-Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
-Írj 10 dolgot magadról!
-Válaszolj 10 kérdésre'
-Írj 10 kérdést!
-Küldd tovább 10 embernek!


10 dolog magamról:
1. Szeretem a palacsintát.
2. Gitározom és zongorázom
3. Szerintem a leghelyesebb színész az egész bolygón Dylan O'Brien
4. Szeretem a focit
5. Egyszer föci felelésnél Japán ásványkincsre rávágtam, hogy búza
6. Nagy Teen Wolf rajongó vagyok
7. 2 hónapja kezembe se vettem könyvet, mert olyan sokat laptopozok
8. Hogy beérjek a suliba 5:30-kor kelek
9. Göndör a hajam, bár szeretem kivasalni, mert szerintem úgy jobban áll
10. Zayn az örök szerelmem (Malik)

Cintia T. kérdéseire válasz:

1. Mit vársz a feliratkozóktól?
Semmit, bár az mindenkinek jól esik, ha sok van.
2. Melyik az a könyv, amit soha de soha nem olvasol el újra? (nem lehet kötelező olvasmány)
Tizenhárom okom volt...
3. Hány Facebook csoportban szoktad hirdetni a blogod?
Durván 15.
4. Mi az álmod?
Hogy egyszer megérinthessem Harry (Styles) hasán a pillangó tetkóját *-*
5. Jóban vagy más blogerekkel is?
Véleményem szerint...
6. Ki a példaképed? Akinek szereted a blogját/munkáit és olyan akarsz lenni mint ő?
Olyan nincs. Maximum olyan jól akarok írni vagy olyan jól szerkeszteni.
7. Szoktál zenét hallgatni írás közben? Ha igen, miért? Ha nem, miért nem?
Igen. Nem tudom, megszokás. Nálam mindig bömböl a zene.
8. Mi a kedvenc sorozatod, ha van ilyen? 
Természetesen van, nem is egy. Teen Wolf, Gossip gir és Vámpírnaplók. Ezek a nagy kedvenceim.
9. Honnan jött az ötlet? Kirobbant a fejedből vagy valami személyes probléma/öröm/érzelem váltotta ki fokozatosan?
Na igen...Ennek a történetnek az eredete vicces, mert éppen pörköltöt ettem, amikor megfogalmazódott, hogy nem szeretem a szivet. Csak én éppen a libát, Jenny pedig az emberit.
10. Szereted a fanfiction történeteket? Miért?
Igen. De azt nem tudom, hogy miért.

B.A.D. kérdéseire a válasz:

1. Van háziállatod? Ha igen, mi a neve?
Van egy cicám. Hamu a neve.
2. Milyen filmet láttál utoljára?
Demóna.
3. Mit olvasol, ha olvasol valamit?
Leginkább fantasy-t.
4. Van olyan film, amin elsírtad magad? Ha igen, melyik?
Csillagainkban a hiba, Titanic
5. Mi a kedvenc idézeted?
"Törd össze a szívem. Törd össze akár ezerszer is. Úgyis a tied, hát azt teszel vele, amit akarsz"
by: Maxon herceg
(Kiera Cass: Igazi)
6. Mi volt a jeled az oviban?
Gyűrű.
7. Történt olyan dolog az életedben, amire utólag azt mondtad, bárcsak ne tetted volna meg?
Nincs.
8. Tudsz horgolni?
Negyedikesen tudtam. Most? Ki tudja...
9. Kék, zöld vagy piros?
Kékpiros :D Forever Barca <3
10. Tengerpart vagy esőerdő?
Tengerpart.

10. kérdés:

1. Ki a legidősebb a One Direction-ből?
2. Edward vagy Jacob?
3. Melyik chips a kedvenced?
4. Ki a kedvenc focistád?
5. Melyik a kedvenc tantárgyad? (egyet muszáj!)
6. Mi a kedvenc színed?
7. Szereted a Teen Wolf-ot? Ha igen, miért? Ha nem...olyan nincs!
8. Hány éves a leghelyesebb színész a földön? ( a fentiekben említettem, hogy ki az ;) )
9. Hol forgatták a One Direction-Steal my girl klippjét?
10. Szerinted melyik színésznek van a legszebb mosolya? (Egyértelműen Dyl-nek)

Nekik küldöm tovább:

Rongybaba
Szükség szobája
Lélekpenge
Footballer and me
Mystreious Letter
Szeress míg lehet
The Rivals
Borostyán égbolt- Amber sky
Jade
Full of secrets: It's my life




Augusztusi blogverseny


Júliusi blogverseny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése