2014. július 27., vasárnap

Szeptember.5.-Péntek

Reggel könnyeim között ébredve ráeszméltem, hogy ma van a hét utolsó napja.
Tegnap egész könnyűnek mondható nap után, ma jön egy számomra kissé nehezebb.
Tegnapi órarend:
1. Rajz
2. Rajz
3. Kémia
4. Angol
5. Matek
6. Német
7. Töri
8. Francia
A mai ehhez képest...
1. Spanyol
2. Kémia
3. Tesi
4. Matek
5. Fizika
6. Angol
7. PVO
Ami pálya választási órát jelent.
8. Francia
Két nap is franciával zárunk, de szeretem ezt a nyelvet, igaz hogy Elle ki nem állhatja ha franciául válaszolok egy kérdésére, mert szerinte nagyon csúnya egy nyelv.
Ma az egész napom azzal telt, hogy a hétfői táncon agyalok... És arra jutottam, hogy biztos jó lesz.  Csak mióta találkoztam Chuck-kal és megláttam, hogy lesz tánc, azóta arra vágyom, hogy felkérjen, ami tudom, hogy lehetetlen, mivel bevallotta nekem, hogy Dianába szerelmes. Na igen...azóta vagyok rettenetesen kiborulva és azon vagyok, hogy elfelejtsem, hogy szerelmes vagyok belé, de ezt mindannyian tudjuk, hogy eldönteni sokkal könnyebb, mint azt teljesíteni.
Reggel a spanyol teremben kezdtem, nagy meglepetésemre ott találtam Federicót, akinek már meg van a spanyol nyelvvizsgája, ezért nem kell bejárnia órákra.
Azt látom, hogy kézen fogva belép az ajtón egy lánnyal, akit hátulról nem ismerek fel.
Leülök a helyemre, szerencsémre Fede nem vesz észre így megnézhetem, hogy ki a lány. Nagy meglepetésemre Sophie...
Régen nagyon jó barátnők voltunk, ezért örültem neki, hogy egymásra találtak. Szerintem nagyon szép lány és illenek egymáshoz. És azt is tudtam, hogy Federicónak már nagyon régen bejön a lány, de ő a "ribancos" korszakában nagyon bunkón viselkedett vele, pedig nagyon jóban voltak. Úgy látszik Sophie megint a régi önmaga és ennek nagyon örülök.
Ebben a pillanatban vett észre a legjobb fiú barátom és újdonsült barátnőjével közeledett hozzám.
-Szia Jenny!-üdvözölt Sophie-val együtt.
-Sziasztok!-köszöntem vissza.-Örülök, hogy egymásra találtatok.-mosolyogtam rájuk.
-Köszike.-hálálkodott triumvirátusunk régi tagja.-Bocsi most megyek, mert át kéne néznem az anyagot, mert tudjátok Mrs. Wakefield képes még az első héten dogát iratni, és nekem annyira nem megy jól a spanyol...ijj.
-Semmi baj, menj csak.-mentette fel barátja.
Mikor hallótávolságon kívül esett Fede hozzám fordult:
-Mit szólsz?-érdeklődött.
-Nagyon kedves lány, és tudom, hogy már régóta szereted. Igaz, hogy tavaly nagyon más volt, de azt hiszem visszatért a régi Sophie.
-Huh, megnyugodtam. Azt hittem rossz néven fogod venni vagy valami ilyesmi, mert már nem vagytok jóban...
-Dehogyis.-nyugtattam meg.-Ilyet sose tennék.
-Oh köszi.-hálálkodott.
A következő pillanatban elterelődött a figyelmem Fedéről, mert megláttam Chuck-ot belépni az osztályterembe és azt, hogy egyenesen Dianához lépett...Megállt bennem az ütő. Szó szerint.
Az egész osztály elcsendesedett, ahogy ezt meglátta, így a beszélgetésük minden szavát hallottam.
-Diana-szólította meg a lányt Chuck.-Tudod, hétfőn lesz az első tánc óra és azt szeretném kérdezni, hogy lenne-e kedved velem táncolni?-kérdezte olyan magabiztosan amennyire csak lehet.
Valószínűleg ez tetszhetett Dianának, mert nem minden jött mentnek szokott "igent" mondani egy ilyen felkérésre.
-Oké, akkor majd ott.-reagált a válaszra a fiú.
Majdnem elsírtam ott helyben magam. Ez nem lehet igaz.-gondoltam.-Mondjuk gondolhattam volna...Én hülye...
Aztán visszatért a megszokott nyüzsi.
-Erről jut eszembe...-fordult felém Fede. Hangjából hallottam, hogy valami kérése lenne.
-Nyugodtan táncolj Sophie-val.-válaszoltam, mielőtt kimondhatta volna a kérdést.
-Köszi.-mondta és megölelt.-De persze a szalagavatón muszáj lesz egy táncot nekem ajándékoznod.-suttogta a fülembe.
-Naná, az csak természetes.
Ahogy ezt kimondtam, Federico elment a barátnőjéhez.
Szuper, na akkor most kivel fogok táncolni...-agyaltam.
Visszatérve a párok témához...
Legelső osztályon belüli szerelem volt Nate és Elle. Ők kb annyi ideje járnak, hogy őket már nem tudjuk másokkal elképzelni.
Akkor meséltem, hogy egy bő 2 évig jártam Chris-sel, akkor nagyon boldog voltam, de valamiért most Chuck iránt többet érzek, mint anno vele.
Vegyük még, hogy Elle kibe volt szerelmes...
Adam-be. Vele egy ideig működött egy dolog de aztán feladták és szakítottak.
Chris-be. Nem vallotta be, de amikor jártam vele, neki is bejött. Láttam ahogy néz rá. Éreztem rajta, hogy nem akarja elvenni tőlem és ezt a szerelmet el akarja folytatni.
És az igazi ok amiért rosszba vannak Federicóval ez. Régen jártak, aztán nagyon összevesztek. És azóta nem beszélnek...
Nekem nem volt baj, hogy a két legjobb barátom szereti egymást csak utána, amikor szakítottak és nem lehettem mind kettővel egyszerre...
Heather nem az a pasizós lány, ezért még nem tapasztalta meg, hogy mi az a szerelem.
Denise és Alex, akik szerintem nagyon összeillenek, együtt vannak még mindig, de azért a lány ügyel, hogy ne hanyagolja el legjobb barátnőjét Alice-t.
Alice egy ideig járt Chris-sel, miután mi szakítottunk. De előtte az első barátja nagy meglepetésemre Valentine volt, akiből az ilyesmiket, hogy csajozik nem nagyon lehet kinézni.
Federicónak nehéz volt végignézni Sophie és Thomas szép kapcsolatát, ami sokáig tartott a többihez képest.
Nate nagyon romantikus személy, ezért az osztályból nem járt senkivel, de persze a koli előtt volt pár barátnője.
Még most is együtt van pár ember az osztályból. Gondolom ők nem ismerik azt a mondást, hogy " házinyúlra nem lövünk".
Adam és Alice.
Akkor Denise és Alex.
Elle és Nate.
Ja és persze az RT.
Ők abban a hiszemben élnek, hogy az menőbb, hogyha idősebbekkel járnak, ezért nem nagyon jártak osztályon belül, kivéve Diana.
Vele inkább nézzük azt, hogy kivel nem jött eddig össze...
Federicóval, de ez érthető, mivel neki meg van a véleménye róluk.
Meg Nate-tel nem kavart eddig és itt a sor vége...
Természetesen volt, hogy egyszerre két sráccal is összejött, de ők nem tudtak egymásról. Mondom, hogy egy kis ribanc.
Ezzel a gondolatsorral ért véget az utolsó tanítási nap a héten.
Délután péntekhez híven Elle-lel lányos party-t tartottunk, de úgy gondoltuk, hogy ma legyen össznépi, és hívjunk meg még másokat is. Ezért szóltunk Sophie-nak, hogy ha mára nem terveznek semmit Fedével, akkor szívesen látjuk őt. És Denise-nek, Alice-nek és Heather-nek is, ha van kedvük.
Szerencsére nem volt semmi programuk első hét végére, ezért filmmaratont készültünk tartani négy darab kétliteres kólával és hat csomag popcornnal.
Egész hétvégén át tartott a buli, miden nap másik szobába cuccoltunk át, hogy ne mondhassák, hogy nem álltunk fel.
Nem sokat aludtunk egyik este sem, remélem ez majd nem látszik meg rajtunk hétfőn...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése