2014. július 28., hétfő

Szeptember.8.-Hétfő tánc óra

Amikor beléptünk a tanár már ott várt minket a teremben.
A nőnek hosszú fekete haja volt és elég alacsony termete, ezért magas sarkú cipőben tipegett oda hozzánk.
-Sziasztok!-köszöntött minket.- Charlotte vagyok.-mutatkozott be.-Mielőtt elkezdenénk az órát szeretném megosztani veletek az éves tervemet, hogy milyen táncokat fogunk tanulni. Aztán majd, kérlek mondjátok el a neveiteket.-kérte.
A lényeg az, hogy egész évben társastáncolni fogunk. Először az alapokat mindenből, majd ha azok jól mennek beletehetünk néhány nehezebb lépést. Ma angol keringőzni fogunk, mert azt mondta, hogy az könnyebb, mint a bécsi.
Betette a suli hifijébe a pendrive-ját amit hozott, rajta a zenékkel.
-Rendeződjetek párba!-adta ki a parancsot a kapitány.
Akik már így le voltak fixálva azok rögtön egymás mellé penderültek, hogy ki lehessen venni azokat, akik egyedül maradtak.
Fiúk közül : Chris, Thomasés Valentine
Lányok: Georgina, Ester, Heather és én.
-És ti?-nézett ránk a tanárnő.- Ijj...Így nem lesz jó.-mondta és kisietett a teremből.
Tíz perc múlva visszatért egy fiúval, aki igazán helyes volt. Szőkésbarna haja, ami valamiért legelőször a búzát juttatta eszembe, és hozzá tartozó zöld szempár volt. Orrában fityegett egy piercing, ami nem igazán tetszett benne... De ezen kívül igazán szexi volt, ahogy beállított.
-Ő a fiam.-mutatta be.- Mutatkozz be.-intett neki halkan. A fia vette az adást.
-Hellosztok! Jonathen vagyok, de hívjatok csak Jace-nek.-mutatkozott be.- Anya mondta, hogy nincs elég fiú mindenkinek, ezért beugrottam kipótolni az osztályt.-mondta mosolyogva.
Wow. Elbűvölő mosolya van.-állapítottam meg magamban.
Úgy éreztem, mintha valami, talán pillangókhoz tudnám hasonlítani, verdesnek a gyomromban megállás nélkül. Hirtelen elöntötte az arcomat a pír és azt kívántam, bárcsak vele tennének párba.
Na de akkor mi van Chuck-kal??
Neki más tetszik. Nem tehetek ellene semmit. Úgyis csak barátok vagyunk semmi több. Nem tetszhet másik fiú?! Huh de nehéz dolog ez a szerelem...
-Szia!-köszöntünk vissza neki kórusban.
Észrevette, hogy bámulom...Minek kell nekem mindenkit megbámulni?! Rámosolyogtam, hogy ne tűnjek annyira lököttnek.
Visszamosolygott.
Hű ez már kész szerelem első látásra. *cinizmus a levegőben*
A tanárnő addig elkezdett mutogatni.
Nem tanították meg neki, hogy nem illik?
Arra eszméltem fel, hogy már csak én vagyok egyedül.
Mellettem már kialakultak a párok.
Chris és Georgina.
Thomas és Ester.
Valentine és Heather.
Jujj. Elmosolyodtam, ahogy megláttam Heather-t élete szerelmével egy párt alkotni.
Egyszerre csak Jace jelent meg mellettem.
-Úgy tűnik akkor mi ketten együtt leszünk.-jelentette ki.
-Igen.-mondtam, mert nem jutott jobb az eszembe.
A többiek beálltak egymás elé alapállásba. A lány jobb keze a fiú vállán a bal pedig a partnere jobb kezében, míg ő a másik kezével a derekát fogja közre.
Mi is így tettük Jace-el.
Ahogy a keze a derekamhoz ért, úgy éreztem mintha egy egész állatkert ébredne fel a gyomromban.
Nem értem miért fogott el ez az érzés. Még érteném, ha Chuck lenne a helyében.
Lehetséges olyan, hogy két fiú iránt is táplálok érzelmeket?
Csak az a bökkenő, hogy ezt a fiút semennyire nem ismerem.
Na jó...A nevét tudom. Ez pozitívum.
Úgy érzem, egy mosolyától elolvadok.
Ha eddig elolvadtam volna mindegyiktől, már tuti egy jókora pocsolya lennék.
Egész órán mosolygott rám. És én vissza rá.
Ez már a szerelem első lépései.
Csak most ki ne derüljön, hogy barátnője van. Az szívás lenne...
Sajnos nem szóltunk egymáshoz, de a mosolygás is több a semminél. Nézzük a dolgok jóoldalát.
Viszont amitől nagyon kivirultam délutánra az az volt, hogy ebbe a suliba fog járni és megkért, hogy mutassam meg neki az iskolát.
Gondolom most költöztek ide és azért...
Az a lényeg, hogy az osztálytársam lesz és ennek iszonyúan örülök. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése